Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Har varit lite dålig med uppdatering idag, men har inte ens setat framför datorn nå idag.
Emma och jag har ju haft besök så har varit lite upptagen :)

I morse va det bara att gå upp och duscha, åka in till stan väntade på dom.
När dom kom åt vi mat, sen hem hit och kollade på film, typ, prata nog mest :p
Sen blev det bowling, jag och Emma va sten säkra på att vi skulle vinna med det gjorde vi inte :( Sist kom jag oxå, haha !
Efter bowlingen vart det att åka hit igen och bara kolla på tv och mysa !

Nu har dom åkt hem allihopa
, och jag ska nog ta mig nånting att äta, för jag, JAG, har inte ätit sen typ 12 :s
Har inte varit speciellt hungrig heller så, konstigt det där.

I morgon blir det nog en lugn dag igen, ska ju jobba på söndag.
God natt allihopa !



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: