Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Örebro

Kategori: Just another ordinary day

Varit i örebro typ hela dagen, fick håret färgat och fixat av Angelica.
Fick såna där fina hollywood lockar :)
Men eftersom jag pillat så mycket i håret så åkte dom ut lite grann,
men dom vart och se mer naturliga ut då.
Så vi funderar på om vi kanske skulle permanenta lite lockar i håret på mig :)
Sen gick vi på stan en sväng, och åt självklart på donken !
Kom hem vid halv 7, gick till A på en gång.
Vi hade tänkt baka biskvier men hennes mamma hade inte handlat så de gick inte.
Vet inte riktigt vad vi gjorde istället, åt lite iaf ^^
Satt vid datorn en stund, sen va klockan plötsligt 9 och det va dax för despret.
Inte gjort mycket efter de, rökt och nyfiktet kolla datorn ;)

Sa till mamma vid 20 över 10 att jag snart skulle komma hem så hon skulle få se mina lockar innan hon la sig.
Men vi fick så mycket att prata om så jag vart kvar lite längre ^^
Men nu är jag hemma och ska snart sova.

I morgon blir det nog att spela lite gh :)
Ska nog till laga mig en ost och skinkpaj.
Vart sugen på de ett bra tag nu :p
Nej nu är det sov dax.

Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: