Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Örebro

Kategori: Shopping

Har som sagt varit till örebro idag med mammsen :)<3
Åkte till Marieberg först, skulle köpa en skinnjacka till mig.
Trodde den fanns på Marieberg eftersom den fanns på samma affär inne i stan för nån vecka sen.
Men den fanns icke, men skulle fortfarande ha en bikini så fortsatte kolla i andra affärer.
Och sista vi va in i så hitta jag både bikini och jeans shorts :)


Bikiniöverdel 129kr, underdel 99kr, jeansshorts 199kr. Och allt finna på Cubus

Shortsen ser jätte korta ut, men dom blir "längre" när man sätter på sig dom ^^,



Skinnjacka 899kr på Vero Moda

Ville handla lite mer sommar linnen och sånt,
men de får bli när jag får tillbaka pengarna från skatten istället !


Ikväll blir det nog lugnt, funderar på att köpa en chips påse och slå på en film.
Ska iaf grilla snart tror jag :D

Hade tänkt hitta på nått med Niclas och hans tjej Linn men dom är i hytta hos Sanna,
och jag fick tydligen inte komma dit.
Och Stonki är ju i Halsta
(tror jag, eller västerås kanske de va :s :p) ikväll, så kommer kännas konstigt att vara utan henne en lördags kväll.
Hann inte ins träffas och ta en cigg innan hon åkte :s
Men hon kommer ju hem i morgon :)

Jaja, ska hjälpa mamma med smörgåstårtan nu.

Trevlig kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: