Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Jag tror inte, jag vet !

Kategori: Just another ordinary day

Det är kul att få det bekräftat att jag bara duger till en sak.
Trott de ett tag nu, men nu vet jag att det verkligen är så.
Synd, för jag använder inte dig för bara en grej.
Vet att du tror de, men så är det inte. Bara så du vet !

Hade en riktigt kul kväll igår.
Började med att grunda lite hemma hos Anki.
Sen åkte vi vidare till Chris och Jennifer och fortsatte där.
Lagom mycket trevligt folk där.
Gick ner till bistro vid 10, men kom inte in på självaste bistro förens kvart i 11.
Vart några stopp efter vägen, men så kan det bli.

The go getters va ju där, så va ju Nina från Nina and the evil bumblebees med och sjöng.
Vilken jävla röst alltså, skulle nästan kunna döda för att få den.
Kom hem vid halv 2, men somna inte förens 5 :s
Somna först en stund men sen vakna jag till och låg vaken och va irreterad ett tag.

Nej nu ska jag vara lite social mot bakfulla Angelica.

Simma lugnt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: