Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Illa mående

Kategori: Just another ordinary day

Jag mår illa praktiskt taget hela tiden :/
Det börjde när vi skulle äta, åt bara några tuggor sen fick jag inte i mig mer.
Kännde mig både mätt och illamående.
Gick och la mig och sov i hopp om att det skulle gå över.
Men icke, mådde illa när jag vakna oxå.
Tror det är för att jag ätit så dåligt.
Tvinga i mig en banan för ett tag sen, gick faktiskt riktigt bra att äta den.
Jag brukar inte kunna äta när jag mår illa.
Fast det gick över lite grann när jag åt banen, men sen kom det tillbaka igen.
Och när jag rör på mig för fort så rummlar det till i magen och det blir värre.
Måste försöka få i mig nånging i morgon så jag kan göra nånting iaf.

Sleeping time !

Nighty

Jag tror jag saknar dig !

Kommentarer

  • Bonn-Johan säger:

    Saknar dig oxå älskling=) Hihi:P

    2009-05-08 | 17:16:03

Kommentera inlägget här: