Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Gud vad skönt det är ute :)
har legat ute i 40 minuter, men klara inte mer.
Va tvungen att gå in och ta en paus ^^,

Blir nog en örebro tripp idag istället :D
Mamma hde skrivit en lapp där det stod,

"i eftermiddag kanske vi/jag kan åka till örebro och köpa presenten till dig"
Men jag måste med så jag kan läna in min skit telefon på lagning, och köpa ltie sommar linnen och en bikini :)
Så vet jag ju redan vad hon hade tänkt köpa :p
Kanske Skulle ta och övningsköra dit ?
Men då måste vi låna Fia och Johans audi för jag tänkar inte köra golfen till örebro.
Räckte med att köra den hem från skottbackaran ^^,

Ajja, dax att steka lite igen !

Trevlig kväll !

Kommentarer

  • Fia säger:

    Haha! Det är inga fel på golfen! Beror på föraren;) Lite roligt att ni måste ha en av era bilar för att kunna ta er någonstans :)

    2009-05-29 | 18:33:49
    Bloggadress: http://wordsandletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: