Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Födelsedag

Kategori: Just another ordinary day

Inte länge kvar nu tills den väntade 20 års dagen.
Sitter och funderar på om man kanske skulle ha nån slags grill/förfest liknande ståhej här,
men helgen isf efter eftersom jag fyller på en måndag.
Vore kanske lite trevligt, frågan är ju bara om det är nån som vill komma.
Har nog inga kompisar som ville komma, så blir nog bara jag och Stonki ?!

Får väl höra sig för, inte ens säkert jag vill/orkar just då.
Känner inte direkt för det nu, men man fyller ju bara 20 en gång i livet.
Precis som 18, inte för att jag fira den så speciellt mycket men ändå.
Iof så fyller men ju alla åldrar bara en gång men ändå !
Får se hur det blir, lite mer två veckors tills dess.
Om det inte blir nån grill/förfest så får väl dom som vill komma på fika självaste födelsedagen !
Eller någon annan dag.

Nu ska jag gå och krama min kudde och sova.


God natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: