Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Boring

Kategori: Just another ordinary day

Vart lite rastlös så jag gjorde om bloggen lite :)
Vart de bra ? Funderar på om jag skulle ändra typsnittet på texten,
men de verkar så krånligt :s
Får be nån som kan hjälpa mig istället ^^

Varit effektiv idag och städat undan lite.
Sov även "middag" mellan 6 och 7.
Så har Angelica klippt mig :)
Mest bara toppat lite, men de behövdes !

Sugen på att göra en paj, men är lite sent när klockan är 20 i 12 :p
Får lov att bli nånting annat att knapra på.
En knäckemacka med skinka på vore gott, men vi har fel sorts knäckemackor ^^
Ska vara såna där med "bubblor" på, och vi har "vanliga".
Haha, vilka problem jag har ^^,

Nej nu ska jag rota lite i kylskåpet !

Au revoir

Kommentarer


Kommentera inlägget här: