Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Audition

Kategori: Just another ordinary day

Nu är det så att jag och Angelica ska ha en audition på fredag klockan 7.
Orkar inte dra hela historien här, så gå in på hennes blogg och läs och förstå lite mer ;)

Annars har jag inte gjort så mycket sen sist, gjort en paj (idag igen).
Fast vi åt bara lite för Anki skulle frysa in så hon kunde ta upp när hon blir sugen ^^
Kollade på
Ballar av stål, för jälva roliga alltså :D
Är nog lite smått hungrig så ska nog äta nånting.

Gick en fyllogubbe framför mig när jag skulle gå hem från A,
först gömde jag mig baken en buske så han inte skulle se mig.
Sen börja jag gå sakta så han skulle komma långt före mig.
Sen helt plötsligt vänder han sig om och kollar på mig :s
Men sen fortatte han gå och jag kom hem helskinnad ^^
Lite läskigt faktiskt !

God natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: