Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

7 Maj

Kategori: Just another ordinary day

God morgon ! Eller de va ett tag sen de va morgon, men jag är uppe nu :P
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, torsdag idag.
Då är det fredag i morgon, blir lugnt då skulle jag tro,
Eftersom det är vårmönstring på lördag och
The go getters på bistro.
Jag känner mig inte direkt så jätte sugen på att dricka då.
Är nog fortfarande lite smått sjuk, inte mycket som smakar gott heller.
Vet inte riktigt vad man ska äta då, när inget är gott :S

Ska försöka hitta mig nånting gott till frukost.

Bye !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nu tycker ja att det låter för negativt här! Ta och friskna till ist! kan ju inte vara sjuk på lördag förstår du väl!

    2009-05-07 | 19:20:08

Kommentera inlägget här: