Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

220509

Kategori: Just another ordinary day

Vilken morgon, vakna i morse att solen sken.
Vart riktigt glad och hoppas det skulle vara lika fint hela dagen !
Somna om och vaka till ett par gången innan jag besluta mig för att gå upp och äta frukost.
Och självklart så har pappa ätit upp mina puffar och inga mackor finns det heller !
Fråga mamma om hon skulle åka och handla men det skulle hon inte.
Så jag får gå runt hungrig, vilket jävla växlande humör man kan ha :s
Ska nog gå ut och ta en cigg och hoppas det blir bättre !
Btw, så är det bara 3 dagar kvar till lön, nice nice !
Den är inte stor, men bättre än ingenting iaf.
Så är det ju snart min födelsedag då får jag oxå pengar :D
Och sen kommer skattepengarna !

Hej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: