Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

090531

Kategori: Just another ordinary day

Då va denna dagen över !
Har firat mig och mamma
(mors dag) idag med mina syskon.
Ätit en massa smörgåstårta :D Finns till och med kvar.
Är nog borta i morgon kväll ;)
Fick en Absolut blackcurrant av Fia och Johan.
Av Daniel, Hanna, Andreas, Marie, Farmor och Farfar fick jag lite flytta hemmi från saker,
typ salladsbestik, glas, skålar m.m.
Typ allt från
BodaNova kan ta kort i morgon och visa.
Undra om dom tycker det är dax för mig att flyta :O ^^,
Inte riktigt än, om 15 år har jag sagt :D

Varit över till Anki en stund, druckit kaffe, rökt, tvättat hennes bil och pratat en massa som vanligt :)
Skönt att hon är hemma, vart tomt utan henne faktiskt !

Nej usch, om man skulle sova kanske !

Natti !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: