Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

090517

Kategori: Just another ordinary day

Gud vad tråkiga söndagar ska vara :p
har inte gjort mycket idag. Har gjort och ätit en ost och skinkpaj med Stonki.
Hämta hennes bil och åkte och  sa hej till dom som spela basket vid Brotorp.
Sen mest setat vid nån av dummburkarna och inte gjort nå vettigt.

Igår blev det utgång, skulle ta det lugnt. Men när man säger så, vad brukar hända då ?
Ju, man blir pruttfull istället ^^ Pch det kan jag ju inte neka till att jag va.
Va nog bland dom fullaste på bistro iaf :s haha :p
Va ju Governor Andy som va där, va riktigt bra. Vad jag kommer ihåg iaf ;)

Fick min "små blå" igår, och den steg upp till huvudet rätt fort kan jag säga :p
Så jävla gott, halva flaskan försvann ju iaf :O ^^
Fast inte bara jag som drack ur den !

Jaja, sleeping time !

Ciao

Btw, jag behöver nån som kommer och kliar mig på ryggen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: