Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

What to do ?!

Kategori: Just another ordinary day

Vad ska man göra när man har så jävla ont i huvet,
och inget man tar gör så att det går över ?
Låtar som om jag tar knark eller nå men de gör jag inte :p
Men funderar snart på de om huvudvärken skulle försvinna av det ^^
Fast det är ju lite posotivt, det betyder ju att jag har nåting att ha ont i ;)

Har nog haft feber idag :/ svettas ena stunden och frysit andra :s
Kändes så jävla dumt att ringa och sjukanmäla mig i morse,
när dom ringde igår och fråga om jag kunde jobba.
Men men, inte mycket att göra åt.

Nu är Anki hemma i Sverige igen :)
Ska bli kul å träffa henne, hon har ju vartit borta i 2 veckor.

Förresten den 3 blir det nog kryssning med några av tjejerna från jobbet :)
Ska bli kul, as längesen jag åkte båt ju.

Ska tvinga i mig en treo nu och hoppas på att huvudvärken försvinner.
Sen är det grace, och efter de blir det nog sova.

Simma lugnt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: