Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Vidrigt

Kategori: Just another ordinary day

Fick städa äckel avdelning 3 idag med :s
Men idag hade dom inte magsuka, utan diaré :s
Så va tvungen att ha världens mundering på ett rum.
Ser bra rolig ut i de där, ska försöka ta kort nästa gång jag har det på mig :p

Så har jag pratat med en miljonär idag,
fast denne miljonär pratade även med "mäniskorna som kröp på golvet"
Haha, så söt tant :p
I morgon blir det nog en riktig slö dag,
ska göra Sköndal (vårdcentralen) och Avd2.
Lugnt och skönt där :D
Skulle lätt kunna vara klar innan lunch om jag så ville :p

Men om jag slöar riktigt mycket kanske jag kan sega ut tiden ^^

Nej nu väntar Sveriges värsta bilförare.

Puss & pill

Kommentarer


Kommentera inlägget här: