Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Vårdcentralen

Kategori: Just another ordinary day

Ska till vårdcentralen i morgon, och eftersom jag fortfarande går i storå blir det att åka buss.
Först åka med skolbussarna in till stan, vänta 20 minuter sen ta en Stråssabuss till storå.
Hoppas bara det går bussar hem i bra tid, så jag slipper vänta så länge.
Annars får jag väl traska upp till mamma på jobbet.

Fan, det är vi såna här tillfällen man skulle haft ett körkort.
Måste sätta igång det där nu så jag får det innan sommaren,
mitt övningskörnings tillstånd går ju ut i Juli tror jag det va.
Så måste verkligen börja nu, igen.

Jaja, vart in till stan en sväng med Anki idag, träffa Börnis och Nicklas en sväng.
Körde ltie följa John ett tag , men dom försvann bara hela tiden så de va inge kul ^^
Åkte till syster om hopp på kaffe, men de blev inge.
För jag och Anki fick bråttom hem till Dh ^^

Nej nu måste jag sova, eftersom jag ska upp tidigt i morgon.

God natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: