Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Usch !

Kategori: Just another ordinary day

Det har fastnat en råtta i fällan, det är blod överallt och den lever.
Mamma sa att man såg hjärtat slå och att den panik andades :(
Kan inte låta bli att tycka synd om dom även fast dom håller mig väken om nätterna,
och är alltmänt jobbiga. Dom känner oxå om det gör ont.
Usch, tur att man inte är en råtta !

Jobbat idag, va väl som vanligt. Helt okej !
Gick ner på stan träffa Carro, åt min efterlängtade kebabtallrik.
Kolla runt i massa affärer, sen kom Anki.
Höll henne sällskap medans hon åt pizza.
Kollade i lite mer affärer, åkte hem åt glass med varm jordgubbs sylt.
Drack kaffe och rökte, snacka en massa som vanligt :p

I morgon blir det förhopningsvis Örebro, ska ta och kolla efter skor.
Och en present till Alma, men har inte en aning om vad hon vill ha :s
Får nog ta och ringa henne i morgon och fråga :)

Det blir för övrigt en lugnt kväll i morgon, med film och ostbågar.
Blir för mycket med 2dagars, vi kom på att om vi dricker i morgon.
Kommer vi inte vara nå peppade inför lördagen, som vi verkligen vill på.
Ska faktiskt bli skönt att ta det lugnt för en gångs skull.

Vi har kommit på att vi slösar alldeles för mycket pengar på alkohol.
Så ska trappa ner på de nu, iaf jag.
Måste spara mina pengar till bil och såna viktiga saker oxå.
Kan ju inte dricka upp alla pengar jag får.

Oj vad mycket jag skrivit nu, dax att sova.
Är riktigt trött faktiskt, ska bli skönt å sova tidigt :)
Btw, nån som kolla på
Fråga Olle igår ?!
Haha, trodde jag skulle dö av skratt xD

Nej nu måste jag sluta skriva, fast det är väl ändå ingen som läser ett sånt här långt inlägg ? :p

God natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: