Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sleeping time

Kategori: Just another ordinary day

Dax att sova kanske eftersom man ska upp och jobba i morgon.
Men först blir det nog nån kvälls macka.
Jag vet, jag äter jämt ^^ Måste ändra på mina mat vanor :p
Fast det är faktiskt bra att äta ofta.
Lite men ofta, och jag äter ju inte så speciellt mycket.
Men de är kanske lite onyttigt de jag äter :p
Ska försöka sluta med allt som har med godis att göra.
Okej inte allt, nu ska vi inte överdriva :P

Har nyss sökt jobb, sökte iaf 4 st.
Eller det är 1 och typ 3 st som har samma chef eller vad man ska säga :p
Det är på turistbyrån här i stan, på rastplatsen och rastplaten efter norakorset.
Blir nog bra, ska söka på städ sen oxå när annonsen kommit ut.
Lika bra att söka så många som möjligt, right ?

Nu är det sleeping time.

Natti !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: