Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Skor

Kategori: Vill ha

Eftersom lilla Liam ska döpas den 2:a Maj,
så hade jag tänkt att ha min klänning som jag hade på studentkvällen.
Men vill ha ett par svarta eller vita pumps till dom.
Har ju dom jag hade på studenten, det är ju lite rock a billy över dom,
men dom är ju röda. Snygga som få, men vill ha ett par som "matchar bättre".
Och jag har hittat dom Perfekta skorna, med ett stort P till min klänning.
Men jag tycker dom är lite väl dyra för att köpa för att knappt använda dom (jag vet hur det kommer sluta).
Dom kostar 1299kr och jagskulle lätt köpa dom om jag hade pengar, men är man arbetslös så är man.
Men jag har suktat efter som så länge, när jag bara får pengar ska jag köpa dom.
Om inte nån vill ge dom till mig nu (a) :)



Kolla så
snygga !
Skulle ju passa perfekt till denna klänning:



Jag vill, jag vill, jag vill !

Usch, jag tycker inte om pegnar ! Allt borde vara gratis ^^

Om ni klickan på länken nedanför där det står
Sveriges största sortiment...
Så kommer ni till till den hemsida där mina skor finns som ni ska köpa ;)
Dom är av märket
Fornarina och "heter" Page.
Haha, nej nu är det dax för att sova.

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: