Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Orka

Kategori: Just another ordinary day

Idag orkar jag inte göra ett smack, är inte nå bakis.
Men känner mig väldigt slö idag.
Blir en hemma kväll med mami och papi :)

Hade riktigt kul igår, började med förfest hos Börnis med singstar och GH.
Vid 10 började vi traska neråt mot stan för att inta Folkan.
Men det tog en stund för mig och Anki, efter vi GICK hela vägen som vissa andra inte gjorde ;)
Så ungefär vid 20 över 11, halv 12  traska vi in på Folkan.
Tog en liten stund för oss, men vi hade ju några stopp här och där efter vägen :p

Hade riktigt trevligt där inne, mycket dans och mycket rökande. (Som vanligt)
Men det är så det ska vara, ikväll blir det sagt lugnt.
Gick upp ungefär vid 2, halv 3 idag. Eller hon kanske till och med va 3.
Vart inte så himmla sent inatt så förstår inte varför jag va/är så trött :O

Sitter fortfarande i min "pyjamas" så kanske hoppa in i duschen och klä på mig ^^
men först, pizza :D

Simma lugnt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: