Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Nina and the evil bumblebees

Kategori: Bilder

Här är bilderna, orka inte ladda upp dom en och en så jag gjorde två kollage istället :p
Vill ni se dom en och en får ni gå in på
Bilddagboken.

Förfesten, hemma hos Jocke.


Inne på bistro.


Det brukar inte så mycket bilder eftersom jag inte har någon blixt.
Då måste man hitta nått ställe där det är bra ljus.
Och de orkar man u inte göra hela tiden :p
Ska ta och lämna in telefon så jag får den lagad.
Då ska jag bli bättre och ta mer bilder :)

Är sugen på en kebabtallrik, fick ju ingen i natt eftersom mitt cp kort inte fungera :(
Jag och Anki ska snart till Jocke och hämta våra saker,
kanske skulle ta och äta en då ^^

Simma lugnt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: