Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Igen, förstår inte hur fort helgen gått.
Kan vara för att jag haft så jälva kul denna helg.
Eller de har jag ju dom flesta helger nu för tiden, men de är synd att dom går så fort.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag,
ungarna sover här i natt, eller Anton och Alma iaf.
Hanna skulle jobba och Daniel är typ i tyskland eller nått på jobb.
Jag och Anki spela kort med Anton, sen åkte vi till stan och va onyttiga.
Tog en cigg med Kati, som för övrigt va död i natt, hehe :p
Hade värsta mongo drömmen att hon va död och de va typ bara jag som va ledsen ^^

Funderar på om man skulle sova kanske, vore bra skönt.
Så man kanske kommer upp i någolunda tidigt i morgon.
Våra bästa år har ju börjar visas så "tidigt", nämligen 10:30 :/
Va perfekt när de gick vid 12:50, hade lagom vaknat och ätit frukost när det börja.
Så går dom och 'ändrar tid bara så där :p

Jaja, sleeping time.

Kyss

You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light
I swore I'd never fall again !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: