Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Man ska aldrig säga aldrig

Kategori: Bilder

Helt sant faktiskt :p Man ska aldrig, oj menar man borde inte säga det.
För om man gör det, brukar det sluta med att man gör det ändå :p
Invecklat kanske, men de gör inget om ni inte fattar för jag fattar iaf och det är huvudsaken ;)

Har "pysslat" idag med syster, mamma, moster, min kusin Sofie och hennes mamma Ann-Katrin.
Gjorde dessa små söta saker ^^



Och självklart va Polly med och höll koll på oss.
Men hon såg inte ut att ligga så skönt med bakbenen framåt och mellan två stolar :s :p



Har varit hungrig hela dagen, och det känns som om jag ätit hela dagen oxå.
Kan ju inte direkt vara bakfylle hungrig eftersom jag bara drack 1½ - 2 groggar igår.
Ajja, det är väl inge ovanligt att jag är hungrig :p

På lördag blir det Rock a billy på bistro :D
Hoppas på en riktigt kul kväll, fast kan det bli annat när det är rock a billy ?
Men fredagen blir lugn kväll med bio, mys :)

Jaja, ska ta mig en kall korv med bröd.

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: