Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Hals ont

Kategori: Just another ordinary day

Har så himla ont i halsen idag, kunde knappt svälja så det blev inge stan för mig.
Och när Anki ringde kunde jag kappt prata :s
Men nu när jag har druckit mycket vatten kan jag prata iaf, men den gör jätte ont :(
Bara hoppas det går över, så jag inte blir sjuk.

Just nu står svåger och lagar mat, haha :p
Köttfärssås och spagetti :D
Älskar hans köttfärssås, om man tar bort löken vill säga ^^
Massa grädde och onyttigheter i men gott är de.

Det vart lite krångel med fredag, nu är det så att A och jag vill till Folkan,
eftersom en viss person ska dit ;) men vi hade ju sagt att vi skulle på bio :p
Fast det är ju bara måndag idag, så vi hinner tänka ut hur vi ska göra.

Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: