Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag den 13

Kategori: Just another ordinary day

Idag igen, va fan räckte det inte med att de va de förra månaden ?
Ajja, får hoppas att det inte händer nånting hemskt ikväll.
Ska ju förhoppningsvis dricka lite grogg ikväll med Anki och Jenny :)

Just nu är det någon Viasat gubbe här som ska instalera det år oss,
knäppa pappa som inte kan säga nej till försäljare när dom ringer :p
Fast det va ju lika billigt som att ha boxer + att det fanns fler motorkanaler (åt pappa)
Så får vi några månader gratis med alla kanaler, fast det brukar man ju få.

Pappa tjabbla nånting i förbifarten om att vi bara hade fått ett "kort",
så vi får nog bara kanaler till tv'n där uppe nu :(
Hur ska jag klara mig utan tv på rummet ? :O

Ikväll gör det väl inte så mycket, men i morgon då ?
När jag vaknar bakfull å jävlig.
Måste jag då gå ändå upp till övervåningen för att kolla på tv ?
Nja, skippar nog de faktiskt.

Haha, fan vad slö jag är :p

Ajja, får se hur det blir.
Nu är det kanske dax att äta frukost.

Puss och kram på din banan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: