Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Det är lätt att fatta beslut innan man fattar vad det innebär

Kategori: Just another ordinary day

Skönt med äntligen helg :)
Inte min dag på jobbet idag iaf, först rev jag mig på vagnen så jag störtblödde på knogen.
Sen slog jag i huvudet i en hatthylla när jag skulle ställa mig upp,
efter de skulle jag stänga en dörr men mina tår va i vägen så det tog stopp och jag ville skrika rakt ut.
Men kände att det va lite olämpligt när jag va inne på vårdcentralen.
Sen fick jag reda på att jag skulle hjälpa M på bajs avdelning 3.
Fast jag slapp de för Katarina va snäll och gjorde de istället :)

Efter jag jobbat kom mamma och hämta mig, då körde vi Alma till sin gymnastik.
När vi vänta på hennes lärare så satte jag mig i trappen,
trodde jag satt längre fram så när jag skulle luta mig mot väggen va den väldigt nära,
och jag slog i huvudet i räcket. Tänkte inte så mycket mer på de,
men när vi kom hem och jag skulle gå ur bilen kan ni aldrig gissa vad jag gjorde ?
Jo, jag slog i huvudet i dörrlisten.

Det är helt sjukt att kan man slå sig så många gånger på en dag.
När man nästan aldrig för det annars :p
Lite komiskt, men jag är glad ändå för nu är det helg :D
Ska bli skönt att sova länge i morgon iaf.
Sen bär det iväg till självaste vasselhyttan.

Men i kväll ska jag ta det lugnt, har ingen ork att göra nånting annat.
Men om det händer nånting kan ni ju alltid höra av er,
jag är nog på ifall jag får tråkigt :p

Kyss och smek fingerlek

Kommentarer

  • Bonn-Johan säger:

    Ha! Vadå vasselhyttan? Ann-Sofie bor faktiskt i Ingelshyttan, Vasstorp är första huset i Vasselhyttan:P

    2009-03-07 | 12:38:36

Kommentera inlägget här: