Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Criminal minds

Kategori: Just another ordinary day

Jag missa det, fan då. Fast gör egentligen inte så mycket :p
Det är ju
dead like meComedy Central, det är ju bra :)
Riktigt bra kanal de där när man inte kan sova på nätterna ^^
Synd bara att dom slutar sända programm klockan 3.
Men vid den tiden borde man ju sova.

Idag då, då har jag inte gjort ett skit.
Vart och må illa efer frukosten så mest försökt sova hela dagen.
Haft feber idag med, och som vanligt när jag har feber så blir jag rastlös :s
Det är så typisk, bara för att jag inte har nå ork till att göra nått.
Då blir jag rastlös, men det är bara att stå  ut.

Dagen har ju ändå gått rätt fort idag,
Linda och Emma va förbi en sväng och tog en rök.
Men dom va trötta och frös så dt blev bara en snabb visit.

Nej nu måste jag kolla på
dead like me innan jag missar det med :p

Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: