Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Ååhh !

Kategori: Just another ordinary day

Det är itne bra att vara besatt av tv serier, speciellt inte våra bästa år eftersom de jämt slutar spännande,
och jag missar det när jag jobbar.
Ska nog ta och ladda hem morgondagens program, fast det är med norsk text.
Får väl helt enkelt låta bli att läsa texten :p

Lekte med Anki igår, va upp till Stråssa och hälsa på hennes farmor och farfar en snabbis.
Sen åkte vi och hälsa på Peter och Robin, trevligt och träffa lite annat folk oxå ^^

Fick min löne specifikation idag, fick 600 mer än vad jag trodde.
Kan vara för att jag har 6 kr mer i lön nu än förut, visste inte ens att dom hdae höjt den :p
Men de gör faktiskt inte så mycket ;)
Nog för att det egentligen va en skit lön, men det är bättre än ingenting iaf :)
Men nästa månad blir det ännu bättre lön :D

Våffeldagen idag då, hoppas verkligen mamma hade tänk göra våflor.
Det är ju ett måste idag :p

Jaja, ska ta och duscha nu.

Hejs svejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: