Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

19 Mars

Kategori: Just another ordinary day

Torsdag idag, helt sjukt vad veckorna går fort.
Tyckte nyss det va fredag och vi satt hemma hos Börnis och drack grogg och sjöng.
Och i morgon är det en vecka sen :O
Vet knappt vad jag har gjort den här veckan, eller jo jag vet väl :p
Men jag vet inte vad jag har gjort som gjort att veckan gått så fort.
Har ju bara jobbat idag, så kan ju inte vara de :p
Ajja, skit samma fredag är det i morgon iaf och då blir det tacos på folkan med Anki och kanske syster :)
Sen blir vi nog kvar där eftersom Felice fyller 20 och hon har "fest" där då.

Tog en fika med Ellinor idag på frost, de va trevligt :)

Ajja, ska ta och sova nu.
Har inte sovit nå middag idag så är dö trött.
Men vart lite piggare nyss när Jenny & Carro va hit och tog en rök.
Va lite kyligt ute, så det pigga upp mig.
Men kommer ändå somna som en stock när jag lägger huvudet på kudden ^^

Kyss & smek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: