Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Tisdag igen och piss väder !
Satan så tråkigt, jag som ville att det sklle vara fint så jag och Anki kunde åka och bada !
Just nu är det ett litet uppehåll från regn iaf, men kommer väl mer sen.

Fick yttligare en "flyttahemmifrån" grej igår, fick en elvisp av min morbror & co.
Fick byta om jag ville, även fast den va bra.
Men en elvisp är ju inte direkt rolig att köpa själv när man flyttar sen.
Så fick jag en tepåse som lukta riktigt gott och pengar av min farbror, hans fru och barn.

Är hungrig, har inte ätit nån frukost och jag har varit vakens en halv 11 typ.
Fast somna om för ett tag sen, vakna knappt av att Fia och kom :s ^^,
Men nu är jag vaken och ska nog göra mig lite mat.
Mamma skrev en lapp att jag va tvungen att göra mat till 4 för pappa ville äta innan han skulle åka cross.
Så det är bara att ställa sig och börja steka bacon med cream fresh och svamp och koka makaroner !
Måste nog vara en av världens godaste maträtter ?

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: