Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sov dax !

Kategori: Just another ordinary day

Vart i Örebro idag då som sagt.
Jag började gå och fråga efter både sommarjobb och extrajobb på en massa affärer
medans Anki gick till skolan för att plocka ur sitt skåp.
När hon va klar åt vi. En kycklingburgare och en naturell hamburgare :D
Nam nam var det ^^ Kunde vräkt i mig mer bara för att det va så gott !
Sen fortsatte vi vi gå i affärer och spanade lite ;D
Räknade ut att jag lämna mitt CV på ungefär 21 affärer. Känner mig lite duktig iaf !
Även fast dom inte behöver nån just nu, så har dom ju mitt nummer iaf :)

Kom hem runt halv 7 tiden (tror jag), åkte hem till A och käka varma mackor.
Sen drog vi vidare till Fia och Johan för johan ville bli klippt och färgad !
Kollade på  DH där, sen åkte vi.

Nu sitter jag här, känner lite sug i magen efter nå.
Men ska fan inte äta nånting !
Får vackert lov att vänta till i morgon.
Om det är fint i morgon, då ska jag och Anki åka till nån "strand" och lägga och oss och sola & bada hela dagen :)
"Hoppas, hoppas, hoppas!" ^^,
Nej nu väntar kudden !

Natti !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: