Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Orkade/glömde bort att skriva igår, tänkte göra de. Men då orkade jag inte sen glömde jag bort de ^^,

I fredags va jag ut med Carro, (mf.l) kul att gå ut med dig igen :)
Gick först till Folkan, där Besim så desperat ville ha in folk att vi fick gå in gratis !
Men det sög där så vi gick till Bistro istället, va väl ungefär lika mycket folk där.
Men eftersom det är mindre så känndes det som om de va mer folk ^^,

Igår hände ingenting speciellt, jag och A gjorde oss en ost och skinkpaj (för ovanlighetens skull)
Kolla på film, sov en stund. Åkte in till stan och kolla läget, men va inge roligt där.
Så vi åkte hem och sov istället !

Ska hitta på nått med Carro i dag, får se vad vi hittar på.

Är hungrig nu, så måste göra mig nån slags frujost/lunch.

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: