Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag (måndag)

Kategori: Just another ordinary day

Antar att det egentligen är måndag eftersom klockan är snart 1, men för mig är det fortfarande söndag ^^
Utgång igår (lördag), började med en riktigt trevlig förfest.
Körde S
anning eller konka, elaka versionen. Riktigt roligt.



Jag blev visiterad av alla deltagare, bäst va nog Nicklas kommentar "Här va det nånting!" När han håller i mina höfter ^^
Skratta så jag fick ont i både magen och kinderna :)

Körde även Jag har aldrig. Det är 110 kort, och man dricker ju iaf på 100 av dom.
Så man blir väldigt full kan jag säga ^^


Strax innan vi skulle knalla ner till Folkan så kissa Nicklas på sig (spillde grogg) och försöka torka sig med en tändare !



Han ville inte gå ut med blöta byxor, men det glömde han nog fort för han gick ändå ^^,

Va på sånt jävuls humör igår när vi gick ner, så jag "råka" putta omkull Jonas när han satte på sig skorna.
Gick och sparka alla under fötterna så dom snubbla till ^^, Haha!
Tycket de va kul tills dom börja ge igen ! Inte lika roligt då ^^
Min balans är inte den bästa med alkohol i kroppen, så va nära att stupa ett par ggr.

Väl nere på folkan va det riktigt trevligt. hade ett givande samtal med Natha.
Kunde nog ha pratat hela kvällen om samma grej ^^
Men det skulle nog ha blivit lite för känslomässigt då :p

Vart lite krångel på hemvägen, men det löste sig ! :)
Satt i korset som vanligt innan vi gick hem.
Har inte mått så bra idag, men som sagt.
Man mår som man förtjänar !
Minnet är faktiskt lite luddigt från igår :s :p
Tro jag kommer ihåg det mesta, men vissa saker vette fan !

Jaja, ska ta och sova nu. En ny dag i morgon !

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: