Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Kul ! Fick reda på idag att jag inte fick sommarjobbet på städ ! :s
Fattar inte varför för jag kan ju redan allt och kan typ alla områden oxå !
Fick inte ens reda på det genom chefen eller nå utan Helena som berätta att dom va klara med sommarjobbarna.
Och att dom som fick det skulle på "introduktion" den här veckan och lära sig.
Är fan arg, jävla skit !
Vilka pengar ska jag leva på i sommar ? Dom fyra tusen jag får tillbaka på, på skatten eller ?
Arg som satan är jag !
Bara hoppas på att jag hittar nånting annat, men blir nog svårt när det redan är juni och man snart börjar !
Kanske kan klippa gräset och måla garaget i sommar och få lite pengar av mamma & pappa.
Men men. Sånt är livet, sånt får man ta. Ensam är stark va det nån som sa !

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: