Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Vart inge bistro igår, när vi kom dit va det "inställt pg.a sjukdom" stod det.
Så jävla irreterande ! Där hade man satt på sig rockabilly klänning och gjort sig i ordning för att det är just rockabilly.
Men så är det inställt, tyckte det va lite dåligt att dom inte skrev det på typ facebook eller nått.
Jaja, vi gick till folkan iaf ! Spelade mest biljard, men va trevligt ändå :)


Anki's drink igår !


Tog kort på mig och Anki igår, men det har blivit nå fel på min kamera efter jag fick tillbaka den.
När jag tar krot med blixt blir det grönt (som ni ser). Så får väl lämna in den igen !

Gick vidare till "efterfest", inte så livad kanske men den va skön iaf. Haha ;D
Gick till fia och johan och åt frukost i morse, sen åkt vi och hämta Anki.
Sedan drog vi vidare till Kvavsjön och badade och sola :)
Åt jordgubbar och smörjde in oss med kokosolja !

Polly va med, hon tyckte det va riktigt roligt.
Kuta runt som en jag vet inte vad, sprang ner i vattnet, upp i sanden och rulla sig.
Sen på våra handukar och filtar :p

Skulle ha filmat, bra roligt såg det ut iaf ^^

Ikväll blir det lugnt, har nyss sovit en skvätt, tyckte det behövdes !
Ska snart grilla fläskfile :) Nam nam !

Vart inte så mycket mer kort, va mest bara arg på bistro för att det va inställt !
Så är ju blixten som den är igen !
Jaja, bara att laga.

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: