Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Ojdå, har visst inte skrivit nått idag :s :p

Förfestade hos Anki igår med Anki, Jenny, Ann och Jocke.
Hade riktigt trevligt :)
Sjöng (eller typ skrek) singstar, först va det bara jag och Anki som sjöng.
Men sen kom dom andra igång oxå, eller iaf Ann ;p
Åkte inte till Folkan förens strax efter 11 (tror jag), sen vart de att spela biljard.
Eller jag spela inte, men kolla på dom två fullaste mäniskorna på folkan som spela iaf ;D
Gick inge vidare kan jag säga, men det är svårt att träffa små bollar när man är full ^^,
När det stängde gick vi till Papas och åt en kebabtallrik, nam nam !
Försökte få liv i en viss person som hade lyckats somna ;)

Tillslut orka jag inte vara kvar, så ringa och väckte mamma (förlåt<3) så hon kom och hämta mig.
La mig i sängen halv 3, alldeles så där lagom trött.

Va till Carro idag vid minigolfen och prata med henne.
Sen vart det en sväng till gusselby för att se hur hon bor, hur mysigt som helst :)
Värsta mys badrummet, me want ! Fast jag har ju ett porrbadrum :D ;)
Åkte in till stan och hängde vid Lidl och Statoil med massa folk som dom coolingar som vi är ;)
Hem till Jocke och glodde på dummburken en stund, sen hem.
Och nu sitter jag här, tänker strax gå och lägga mig.

Och bara för att bara för att det kom på tal om mitt porrbadrum slänger jag in en bild på det ^^,
(Har ju ändå ingen annan vettig bild :p)



Natti

Kommentarer

  • Bonn-Johan säger:

    Ditt porrbadrum ska inte ses på bild, det ska upplevas^^ Muahaha! (nu lät det va:P)

    2009-06-22 | 12:10:01

Kommentera inlägget här: