Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Läggdax

Kategori: Just another ordinary day

Pajen vart riktigt god, nästan som om mamma skulle gjort den ^^
Ångrar att jag fråga mamma och pappa om dom skulle ha resten, annars kunde jag ätit det ;p
Ajja, går ju att göra en ny. Men den kanske inte blir lika god ! :O :p

Anki kom och hjälpte mig äta den,
sen åkt vi över till henne och brände över bilder till skivor.
Ska nog ta och göra det jag med, så kanske datorn inte bli lika seg.
Men blir nog inte att göra nu, i morgon kanske ?

Ska försöka få med Mamma till Örebro i morgon,
men hon hade tydligen inplanerat att hon skulle köra mig till amf.
Blir på så dåligt humör så fort hon nämner det, orkar bara inte höra mer tjat längre !
Jag får väl skylla mig själv om jag inte åker dit och inte får några pengar.
Får väl börja sälja mig själv eller nått så jag får pengar, det är väl kanske sista utvägen.
Men verkar inte finnas nå bättre alternativ nu när det är lågkonjuktur.
Fast då har väl folk inte ens råd med glädjeflickor !

Jaja, måste fan sova nu !

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: