Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

7 Maj

Kategori: Just another ordinary day

Inte fått mycket vettigt gjort idag heller, som vanligt !
Eller jo, va faktiskt och röstade ;D
Sen har vi kollat  på ice age :D
"Manfjed ?! Hmm, töntit !"
"Öh, jag har fotsvett"
Haha, så jävla bra film ! Kan inte vänta tills jag får se den 3:e filman !

Ska till örebro i morgon med syster, vi ska lämna in ett CV som hotellreceptionist på
Plaza Hotell ^^
Inte för att jag tror att jag får det, men kan ju alltid försöka !
Men blir ingen shopping för ingen av oss har pengar, så kommer moster hit vid 2 och ska gratta mig :)

Inget mer att skriva nu.

Natti !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vilken tid ska ni åka ? får jag hänga med och städa ur mitt skåp ?! :):)

    2009-06-07 | 22:11:56

Kommentera inlägget här: