Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Usch vad det är varmt, smälter snart bort tror jag !
Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen ska jag ringa på ett jobb.

Sen vidare in till stan och köpa present till kati och en sväng på bolaget.
Tror jag iaf, vet inte om jag ska dricka på fredag eller inte.
Kanske bara blir en vinare eller nått, vore lite gott faktiskt !
Måste funta på de lite.

Power meet i helgen kanske ?!
Vart inte så dyrt när vi "planera" men sen om det går som planerat eller inte, de vet man aldrig !
Skulle inte göra mig så mycket om jag missa det faktiskt.
De är inte lika viktigt som CCW ;D Men de är ju viktigt för Anki, så kanske kan offra mig för henne ;)

Nej nu måste jag duscha.

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: