Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Vilken kväll igår alltså.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, allt började bra !
Sen balla det ur och blev kaos som vanligt.

Men det va riktigt trevligt hemma hos Kati, satt och snacka skit och körde
"jag har aldrg."
Gott med vin va det oxå ^^
Trodde jag skulle vara bakfull i morse, men icke.
Mest trött, och konstig i magen. Men de blir man ju jämt.

Varit till Örebro med Fia och Alice en sväng.
Köpte inget, följde mest bara med som sällskap.
Snart blir det att åka till Västerås, nyktert.
Orkar fan itne dricka längre, det spårar bara ut iaf.
Så nu ska jag hålla mig nykter, och bara dricka om det är något speciellt.
Typ rockabilly :p

Lägger in bilder från igår senare, är för trött nu.

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: