Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Skönt med fint väder idag med :)
Riktigt gott med grillat var det igår !
Spelade kubb 2 omgångar oxå, ellr 3 kanske de va?

När Carro och Dennis har åkt, kollade jag oc Anki på film.
Så kom John och Tony förbi en sväng och kollade med oss.
Efter att filmen va slut, så åkte Anki hem.
Eller först kolla vi efter spöken så jag kunde sova lugnt ^^

Kunde inte riktigt somna, så kolla på tv och hade datorn.
Stängde väl av tv'n vid 4 kanske !
Sov så himla dåligt för det va varmt så sprang Pipen runt mina ben,
skulle ligga på en massa olika ställen, och kittlade mig med sin päls :p

Lyckades vakna vid 7 och kunde inte somna om.
gick och la mig i soffan, somnade där och sov till 11.
Sitter här och är hungrig, eftersom F & J inte har nån mat/frukost hemma !

Ringa mor min kanske ?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: