Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Grillning

Kategori: Bilder

Blir att grilla med Carro och Anki ikväll ! Mysigt :)

Igår plockade jag och Anki blåbär i över 1 timme nästan.
Hade plockat ungefär 3-4 dl så höll jag på att tappa kameran och åka välta ut massa blåbär.
Så jag hade ungefär 1½-2 dl kvar :@ lagom glad var jag, inte !
Kom en massa fula ord ur min mun då !
Försökte få med Roxie på kort, men de gick inte så bra :/


Vart väldig konstigt färg :s tror det är för at tjag inte ändra till att jag va utomhus.
Så rörde hon på sig så vart suddigt med !

Pappa grunda Roger's bil idag, jävla snygg stil han har va ;D
'
Arbets skor, uppdragna strumpor så långt det går och jobbar t-shirt ^^

Anki och jag kom på att det är mycket godare att ligga ner och röka,
och allt blir så mycket roligare när man ligger ner oxå.
Så det här va våran utsikt i tisdags kväll :p


Nej nu ska jag åka till den här kissen:


Sen börja att grilla :)
Trevlig fredags kväll allihopa !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: