Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Familj

Kategori: Bilder

Igår när vi va hos farmor och farfar kunde jag inte låta bli att ta kort på vårat familjekort.
Synd att alla inte är med bara, saknas iaf 4 av oss kusiner :/


Jag och min kusin Theres och uppe i västra hörnet är hennes lillebror Thom.


Min storasyster och våran kusin Tobias
(
storebror till dom som va med på samma kort som mig)


Här är allihopa !
Översta raden från v;

Catrin (farbror Tobbe's tjej, mamma till Robin. + Emma och Basse som inte är födda än), Faster Gunilla (mamma till Tobias, Therese och Thom. + Towa som inte är född än)
Farbror Tobbe, Farbror Uffe (pappa till Matilda. + Amanda som är inte född än)
Mellersta raden från v;
Min stroebror Andreas, kusin Robin, min mamma, Jean (faster Gunilla's man) med kusin Thom i knät, min Pappa.
Nerdersta raden från v;
Min storasyster Fia, kusin Tobias, min storebror Daniel, Jag, kusin Therese, Janette (farbror Uffe's tjej) med kusin Matilda i knät.

Skulle vilja ta ett nytt kort nu när familjen Persson/Karlsson/Almerstedt/Almström fått massa tillökningar :)
Men men, får se hur det blir med den saken !

Kommentarer

  • Therese säger:

    Det där var inte igår du! Ja det vore roligt med ett nytt kort :)

    2009-07-21 | 23:41:53
    Bloggadress: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här: