Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Blåbär/smultronpaj

Kategori: Just another ordinary day

Usch, jag måste bli bättre på det här med att lägga in bilder på en gång !
Lika bra annars blir det aldrig gjort,
eller så blir det "för sent"
Här är iaf bilder på min blåbär/smultronpaj :)


Plockade ungefär 2 dl smultron, trodde alrig jag skulle få ihop så mycket.
Men det finns fortfarande massor kvar :)
Det kommer bli mitt och mamma's smultronställe :)

Haha, nu vart jag och tänka på dig Jenny ;)


Här är själva pajen, tänkte ta kort innan vi tog, men glömde bort :(


Och självklart åt med pajen med marsánsås till :D
Smaskens !

Kommentarer

  • Jenny säger:

    haha jävligt kul hörre du ;D

    2009-07-21 | 20:22:10

Kommentera inlägget här: