Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Besviken

Kategori: Just another ordinary day

Känner mig besviken !
På mig själv för att det känns som om jag håller på att bli sjuk !
För att det är så jävla dåligt piss väder !
Besviken för att allt med Rättvik strula till sig.
Trodde jag fixat "vikare", men icke !
Trodde du verkligen skulle ställa upp för mig, du vet hur viktigt Rättvik är för mig.
Speciellt eftersom jag missa hela veckan förra året.
Jag skulle gjort det för dig, även om jag inte va taggad på det.
För jag visste att det du skulle på, de va viktigt för dig.
Det är ju tur att vi inte är släkt eller nå..

Jag skulle aldrig ha frågat dig om jag verkligen inte va i kris,
för jag vet att du har ett annat jobb oxå.
Men att du tacka nej till mer 600 kr, de vart jag lite förvånad över.
Men det är din förlust !

Fan nu körde allt ihop sig !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: