Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Oldies

Kategori: Bilder

Va ute på min gamla msn nyss och hitta lite bilder på My space.
vad mycket minnen jag fick tillbaka :)


Maria, nån av alla gångerna när vi tälta.



Tottis, i Rättvik när han konfermera sig. Där va han inte så gapig ;)


Carro & Sofia


Tottis utanför "gårn" i Storå. Första gången jag såg han efter att han rakat av sig håret.


Niclas. Tor han gick i 9:an här.


Jag & Carro när hennes pappa fyllde 49 (tror jag) och vi va "servetriser" :P



Carro, i Torpa när vi va och tälta :)


Sist men inte mist, Bobby :)


Önskar att våran gamla dator fungerade.
Skulle vilja se alla gamla bilder jag har där :)

Nej nu har jag inte tid at sitta här, dax att duscha :)

God natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: