Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Magont

Kategori: Just another ordinary day

Jag har ont i magen :( Har haft de typ hela dagen, trodde det skulle gå över när jag åt.
Men har fortfarande ont :/
Ska nog lägga mig och sova en liten stund så kanske det går över

Ska iväg och äta på folkan med Andreas, Marie, Mamma och lillskiten Liam sen :)

Har varit och fixat intenetdosa nu iaf, skönt å få det gjort :)

Syster och jag köpte present till Anki oxå, blir nog bra tror jag :)

Ajja, Ska fortsätta kolla på One Three Hill nu.

Puss

Kommentarer

  • Marielle säger:

    Ny tävling har startats upp. Just nu kan du vinna priser från ett helcoolt och kritvitt ställe! :-)

    2009-01-24 | 12:34:37
    Bloggadress: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: