Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

26 Januari 2009

Kategori: Just another ordinary day

God morgon, eller jag kanske ska skriva god eftermiddag :P

Somna vid 10 halv 11 igår, rekordtidigt för min del :P
Men endå va jag dö trött när jag vakna idag,
och som vanligt hade jag ont i magen, förstår inte vad det kan vara.
Men de har gått över nu :)

Skulle egntligen åkt till ams idag, men orkade inte.
så skulle jag säkert somna när jag satt där inne :s :p
Så det blir att åka dit i morgon istället.
Mamma jag lovar att jag ska åka dit i morgon !

Usch, jag är alldeless för slö. Måste börja röra mer på mig så jag får lite motion och blir piggare.

Men men, ska gå och städa lite nu så jag har gjort nånting nyttigt idag.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: