Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

24 Januari 2009

Kategori: Just another ordinary day

Trött idag :/ Kom hem vid 2 i natt, men skicka sms med tre drygon i natt till typ kvart över fyra :s
Då lyckades jag somna :p
Så vakna jag i morse av att det va nån som typ hoppa i trappen. (Jag har trappen ovanför mitt huvud)
Tänkte "vad fan håller mamma eller pappa på med"
Men hörde sen att det va Alma och Alice som va här :P

Va hemma hos Johan igår med Anki, Bella, Robin, Jonas och John.
Drack grogg och åt nudlar, eller jag drack inge grogg men ändå :p
Gott vad det med nudlar :D

Ska snart kolla igenom min garderob efter nått att ha ikväll,
och eftersom jag inte har nått grönt så blir det "vanliga" kläder.
Men vad vet jag inte än, får se vad jag hittar.

Ska gå och leka med ungarna nu.

Kyss och smek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: