Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

21 Januari 2009

Kategori: Just another ordinary day

Nu va det riktigt längesen jag skrev, ska försöka uppdatera oftare.
Tänkte gjort det flera dagar, men det har inte funkar att logga in :s
Men nu äntligen funka det :)

Jaha, vad har hänt sen sist då ?
Blev arbetslös, dom hade inge mer jobb åt mig.
Men skulle ringa ifall dom behövde vikarier, fast jag har inte jobbat sen v.44 :s
Så det är bara att söka en massa jobb, ska även skriva in mig på arbetsförmedlingen nån dag när jag orkar.

Håller fortfarande på med det j*vla kökortet, går segt för mig.
Tänk om ja hade tagit det direkt när jag fyllde 18, då skulle jag haft det i snart 2 år.
Men men, för sent nu. Har iaf gjort halkan, kämpar på med teorin. Vill inte riktigt fastna :/
Ska försöka bli bättre på att plugga med det där.

Har även varit julafton, mina syskon (förutom min äldsta bror) kom hit och åt mat och fika :)
Sen åkte vi allihopa upp till min andra bror och öppna julkapparna där.

Nyår va det lugnt, va nykter och körde folk med en kompis.
Va skönt att bara ta det lugnt :)

Just nu händer det inte nått speciellt, söker jobb som en ganlning.
Sökte sommarjobb på Astrid Lindgrens värld, skulle vara kul om jag fick :)

Lilla Liam har blivit stor och blir bara sötare och sötare :)

I helgen fyller Anki 18, så då blir det utgång :)
Men eftersom det bra är folkan #13 som har öppet så blir det att gå dit.
Fast dom har så konstigt tema på lördag, så vi vet inte om man måste ha en speciell färg på kläderna :s
Ajja, det visar sig.

Nej nu får det räcka för idag, nu ska jag försöka sova.

Puss och God natt :)

Kommentarer

  • nkjnbkjgnboe säger:

    Öhm ja, de står rött för upptagen gult för mittemellan å grönt för singel kan du inte läsa?

    2009-01-23 | 11:55:32
  • Madelein säger:

    Jo jag kan läsa, och jag vet vilka färger man ska ha. Men vi funderar ifall man va tvungen att ha just dom färgerna !

    2009-01-23 | 22:21:43
    Bloggadress: http://madelejjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: